Po uzavření přihlášek, které proběhne 12.4.2012, budou všichni přihlášení hráči rozlosováni do skupin, které budou probíhat způsobem každý s každým a zápasy se budou hrát stylem Bo1. Kdo proti komu a kdy bude uvedeno v sekci Stimpackcup a podsekci Matches. U každého jednotlivého zápasu bude uvedeno, který hráč volí mapu (to bude samozřejmě určeno losem). Mapy které budou použity pro jednotlivé zápasy jsou uvedeny v map poolu (viz. níže).
Ze samotné group stage postoupí pouze 8 hráčů s nejlepším win score v každé příslušné skupině (kolik hráčů z každé skupiny upřesníme později až budeme vědět celkový počet hráčů a tudíž i celkový počet skupin). Pokud by bylo pořadí ve skupině nejasné (dva a více hráčů by měli stejný počet výher) aplikují se následující pravidla.
1. V případě remízy dvou hráčů (dva hráči ve skupině budou mít stejně výher) rozhoduje, kdo byl vítězem jejich vzájemného zápasu (remízující hráči se ve skupině seřadí podle této hodnoty).
2. V případě, že by tři a více hráčů ve skupině měli stejně výher se předchozí pravidlo číslo 1 o vzájemném duelu neaplikuje a rozhoduje kdo má nejnižší součet časů všech svých vyhraných zápasů (remízující hráči se ve skupině seřadí podle této hodnoty).
1. Pokud se hráč do 10 minut od plánovaného začátku svého zápasu bez omluvy nedostaví, potom tento zápas prohrává (pro případ remízy a nutnosti použití pravidla č. 2 z group stage je délka tohoto zápasu fiktivně stanovena na 10 minut)
2. Hráč může každý svůj zápas v group stage jednou přeložit na jiný termín, který musí být odsouhlasen jak jeho oponentem, tak organizátory turnaje (chápeme, že ne všechny naše časy budou vyhovovat všem hráčům, hrát se bude především ve večerních hodinách)
3. Každá omluva ze zápasu musí být doručena organizátorům nejměné dvě hodiny před plánovaným začátkem zápasu a to formou e-mailu na oficiální mail stimpackcup@gmail.com.
4. Pokud dojde během zápasu k disconnectu bude zápas opakován pokud čas zápasu nepřekročil hodnotu 4 minut. Pokud dojde k disconnectu po čtvrté minutě zápasu vyhrává ten hráč, který ve hře zůstal. Možné jsou pouze 2 disconnecty pro každého hráče na jeden zápas.
5. Obsování je povoleno, pouze pokud s tím souhlasí oba hráči.
6. Pokud bude kterékoliv z výše uvedených pravidel porušeno bude se situace řešit individuálně, všichni jsme jenom lidi a nechceme totalitu pravidel :D
Hraje se na turnajových mapách bez gold bází.
© 2012-2013 by Stimpackcup